Z pamiętnika uległej - Wyznanie mych win Panu nr 5

Żeby nie było że jestem taka wspaniała i taka mądra....:-)

Pamiętam moje początkowe wyznanie grzechów i win Panu nr 5. Nawet nie podaję tutaj ilości uderzeń tylko lub aż- mam luksus w postaci wyboru narzędzia do wymierzenia kary. Pan był bardzo dla mnie łaskawy. Ilość razów i siła wymierzonej kary to tylko decyzja Pana. 
No to zacznijmy....: 

1. Nie jestem dziewicą i nie czekałam na Ciebie - bicz/bat

2. W przeszłości szalałam i się dużo puszczałam, po prostu jak rasowa dziwka. Każdy facet czy Pan korzystał sobie ze mnie jak chciał i ile chciał. Obsługiwałam bez gadania każdego co chciał mnie  posuwać lub być posuwanym. Obciągałam i starym i młodym,  i menelom pijaczkom w krzakach, i prawiczkom, rozdziewiczałam facetów i kobiety. Kobiety gwałciłam oralnie, analnie, upokarzałam je bijąc je, oddając na nie mocz, bawiłam się ich uczuciami, doprowadzałam je do krawędzi ich granic, szukałam niewolnic by oddawać je Panu lub innym na pożarcie, im bardziej się mnie bały tym bardziej byłam zadowolona - rózga

3. Podniecona i wiecznie napalona, najchętniej bym ciągle była posuwana lub gwałcona, bym leżała lub klęczała związana z rozłożonymi szeroko nogami umocowanymi metalowymi rozpórkami nie mogąc zsunąć nóg by zakryć cipkę, albo ciągle bym komuś obciągała, mokra do granic możliwości, ciagle bym najchętniej głośno jęczała, piszczała, krzyczała o więcej, jeszcze lub mocniej
- bicz/bat

4. Podrywałam chłopaków czy facetów i ich kusiłam, wiedziałam, że wodzą za mną wzrokiem, chciałam ich zerżnąć i zaliczyć. Nie obchodziło mnie że mieli kobiety, dziewczyny czy żony. Ci zajęci byli najlepsi. Lubiłam im obciągać lub dawać się posuwać w krzakach lub toaletach lub po hotelach najchętniej gdy one były blisko. Po ruchaniu szłam dalej bo w towarzystwie robiłam aluzje przy ich kobietach, patrzyłam jacy są zawstydzeni, zdenerwowani a niekiedy przerażeni. Gdy niektórym kutas rósł w spodniach wtedy o tym też glośno mówiłam czym ich zawsztydzałam, często proponując publicznie że trzeba coś z tym zrobić i czy by nie chciał bym mu obciągnęła.
Publicznie byli oburzeni ale potem jak psy przychodzili na kolanach żebrajac bym ich possała lub dała się ostro zerżnąć. Wiele razy kobiety mnie nie lubiły i wychodziły obrażone na facetów i na mnie domyślając się że zabawiłam się z nimi, uwielbiałam je drażnić w ten sposób, niedopowiedzenia i gierki, w końcu to oni mnie ruchali a one były tylko tępymi idiotkami -wolały by w domu był zrobiony ciepły obiadek czy był porządek a powinny się rżnąć ze swoimi facetami ile wlezie -packa (ale bez ćwieków)

5. Fochy, fukanie, naburmuszona, z humorami i wszelkie nabzdyczenia także przed okresem-klapsy

6.  W przeszłości zbyt duże zaufanie do ludzi i naiwność- rózga bambusowa

7. Że nie mówiłam nikomu jak cierpię przez ex' a, bo to by mnie uchroniło od wszelkich problemów ze zdrowiem - klapsy

8. Za to że nie powiedziałam Ci od początku jaka jestem ( natura uległej) - bicz/bat

9. Za to że z Tobą zerwałam i tak łatwo się poddałam- jakiś paddle może być paletka

10. Za te okropne maile, za to że chciałam Ci zrobić przykrość i Byś był zazdrosny:
- na adres firmowy,
-treść,
- ilość maili,
- za sexy lotnika
- za opisy dopasowania seksualnego z Brutusem  - rózga bambusowa/ trzcinowa

11. Za to że przekazałam Brutusowi wiesz co i że mu zaufałam w tym spotkałam się z nim sama a z Tobą nie - pasek

12. Za to że byłam o Ciebie zazdrosna w sprawie Lidki i że nie wierzyłam Ci czy coś było czy nie było- jakiś paddle, może być z otworami

13. Za niewyparzony język- pasek

14. Za przewracanie oczami-klapsy

15. Koniuszy - poleciałam na starego wylniałego kota i to dwa razy,  obciągałam mu i dałam mu się ostro zerżnąć, jęczałam, dyszałam i błagałam go o więcej,  rozkładałam przed nim nogi i kazałam mu gwałcić mnie językiem, kochałam czuć jego gruby mokry język w środku w cipce, kazałam mu wylizywać mnie do sucha gdy dochodziłam na jego języku-pasek

16. Facet z autobusu - co doszłam na samą myśl o jego grubych palcach we mnie, byłam mokra, napalona, i chciałam by mnie zerżnął- jakaś packa

17. Za moje 2 kanadyjskie awanturnice które zapewne nie raz podniosly  Ci ciśnienie -klapsy

18. Za to że jestem diablica bezwstydnica i dla obcych penisa lub cipki dostaję świra - jakiś paddle

19. Za to że jestem roztrzepana i totalnie niepoukładana choć staram się to poprawiać- pejcz

20. Za mój wybryk w sobotni wieczór gdy mi powiedziałeś o wybudzeniu Lidki, że byłam nabzdyczona, złośnica i że gadałam bzdury - pasek

21. Za to że znowu gadałam Ci o innych facetach tj o nawigatorze i saperze, i o tym że nawigator był sexy -rózga bambusowa/trzcinowa

22. Za to że znowu mówiłam o lotniku i o tym ze to stary dziad w znaczeniu że szkoda ze nie młody-bat/ bicz

23. Jeszcze mail  z podtekstem że niby druga szansa dla Brutusa-pasek

24. Za wyimaginowany wrzesień z Brutusem a powinnam go pogonić batem precz -klapsy

25. Za to że myślałam wtedy że sobie bez Ciebie poradzę i że może spotkam kiedyś kogoś kto Cie zastąpi-rózga


******

Oczywiście to tylko lista początkowa. Z czasem lekko się wydłużyła ....

Brak komentarzy:

Fantazjując z Panem Ka

Więc wyobraziłam sobie Ciebie właśnie wchodzącego do pokoju gdzie  chcącego przebrać się ale spoconego i w tym właśnie szarym T-shircie.  Ws...