Fantazja o zlaniu mojej siostry i oddania jej Panu do rozdziewiczenia

Co do D....Dotykałam się. Przypomniałam sobie dokładnie jak to wtedy bylo i wyobraziłam sobie jakbym to ja ją biła. Ale inaczej tzn że nie trzyma ją matka tylko byłyśmy same. Jak usiadłam na jej łóżku i kazałam jej podejść i zdjąć majtki ale ona nie chciała. Więc wyobraziłam sobie ze ją popycham na łóżko, ona upada na brzuch, ja na nią siadam i przytrzymuje jej ręce z tyłu związując paskiem.

Potem jak ściągam ręką jej majtki a jej goła dziewczęca i malutka cipka jest odkryta. Jak krzyczy i wierzga nogami. W końcu wstaje i ją ciągnę za włosy by przewiesić przez głęboki fotel. 

Biorę pasek ojca I zaczynam ja bić. Ale nie bije tylko w pupę ale też niżej oraz pomiędzy pośladki. Karze jej rękoma je rozchylić i zaczynam bić paskiem pomiędzy je a takze zachaczam kawałek o cipke. Ona się drze z bólu i płaczu; chce się podnieść by uciec ale ja ją znów popycham na fotel a do cipki wsuwam palec i ją ostro posuwam, prawie aż do orgazmu, ona nie rozumie sytuacji ale jęczy i rozszerza nogi. 

Znowu biorę pasek i znow ja bije w tyłek, trzyma dłonie wiec bije ja też po dłoniach. Wyobraziłam sobie że wchodzisz Ty i zaczynasz ja posuwać od tyłu. Jak ją rozdziewiczasz a z jej cipki płynie krew. Jest ona cała na Twoim penisie aż do momentu gdy miesza się z Twoją ciepłą spermą. I ja patrze na to i jestem bardzo podniecona, wychodzisz z niej i każesz jej wylizać swego penisa z jej dziewiczej krwi i spermy. Ona nie chce więc ja przyciskam jej głowę Byś wszedł jej aż do gardła i pieprzyl jej gardło. Łzy jej lecą, macha rękoma ale nie może się ruszyć. To mnie podnieca ta jej bezczynność ze nic nie może zrobic i jest zmuszana na siłę. Ciągnę ja za włosy a w trakcie Ciebie całuje. 

Wyobraziłam sobie jej usta po wszystkim, w jej krwi i spermę na brodzie, oraz to jak ją bierzesz na palec i dajesz mi do wylizania. Jak patrzę Ci w oczy i to robię a ona kleczy między nami i patrzy na to wszystko z kolan. I jak oceniasz jak ja zbiłam. Jak rozszerzasz jej pośladki i obydwoje komentujemy a Ty poprawiasz te czerwień. 

Orgazm bombowy, po prostu kosmiczny. Żałowałam że kolejny mogę dopiero za 3 dni. Odkąd mam pozwolenie na jeden na 3 dni moje orgazmy są jak lawa . Jestem zawsze maksymalnie podniecona i niesamowicie mokra.....

Brak komentarzy:

Fantazjując z Panem Ka

Więc wyobraziłam sobie Ciebie właśnie wchodzącego do pokoju gdzie  chcącego przebrać się ale spoconego i w tym właśnie szarym T-shircie.  Ws...