Fantazjując z Panem Ka

Był taki jeden facet ale .....
Było tak że " czułam się" tak jakbyś patrzył na to co ja " z nim w myślach robię" i mi lub mu rozkazywał co ma ze mną dalej robić. Byłeś takim Diabłem, Kusicielem, Złym Duchem -moim ulubionym. 

To było w autobusie. Stałam wyjątkowo - bo miałam ochotę, zazwyczaj siedzę. Stał obok mnie ramię w ramię - po mojej lewej stronie. Widziałam go tylko kątem oka. Ale podnieciły mnie bardzo jego dłonie i palce, zaokrąglone paznokcie. 

Wyobraziłam sobie jak tymi palcami wyciąga moje soki i jak one oblepiają jego palce. Jak one są lepkie, ciągną się, jak palce są mokre, a potem jak on bierze je do ust oblizując każdy z osobna, który był w moim środeczku. Jak widzę jego język miedzy tymi palcami zlizujący mnie z niego. To jak mocno się trzymał -wyobrażałam sobie jak mocno może wkładać we mnie swe palce i ściskać mnie nimi od środka, efekt "szczypania" macicy jest mega sexy .

Na początku nie zwracał na mnie uwagi dopiero potem zaczął lekko zerkać ale to po moim zachowaniu. Nawet wtedy nie patrzyłam na niego. A on akurat zaczął bo wypinałam pupę, zaczęłam się wyginać i lekko choć skrycie dyszeć. Zerkał bo wiedział co wyprawiam.

Patrzyłam się caly czas na jego dłonie nie na niego, na te jego palce i zastanawiałam się ile z nich we mnie może maxymalnie wejść na raz. Czy by chciał wejść pierw jednym czy dwoma lub więcej, jak nimi porusza, czy szybko czy będzie drażnić mój pkt g czy będzie go tylko smyrać i omijać. Czy będzie dotykał łechtaczki a jeśli będzie -to jak. Czy gwałtownie czy będzie robił powolne kółka na jej wierzchołku pozwalając by palce się z niej ześlizgiwały bo taka będzie mokra i śliska. 

Wyobrażałam sobie jak właśnie staje za mną ale nic nie robi, tak jakby tylko czekał. Wtedy Ty -jak "zły duch" szepniesz mu do ucha by to w końcu zrobił. Wsadził mi rękę pod sukienkę, gładził cipkę i pupę od tyłu. By wwiercił się palcem w rajstopy rozrywając je palcami tylko po to by dotknąć mnie w stringach i mojej gołej skóry. Gdyby to zrobił kazałbyś mu natychmiast włożyć mi palec lub dwa do środka i mnie ostro nimi posuwać.

Ale wolno I powoli. Wolne posuwiste głębokie ruchy i koniecznie z przerwami. Tak bym błagała o te palce o te posuwanie, i bym to ja bardziej poruszała się nad tymi palcami niż one we mnie. Im wolniej tym lepiej i bardziej gorąco.

Końcowo popłynęłam w fantazji - bo "kazałeś" mu by obok niego stojący 16 latek tylko rozpiął rozporek i mnie ostro ładował od tyłu trzymając mocno za biodra i dyszał mi w uszy.....A on by się tylko temu przyglądał - z cały czas twardym przyrodzeniem na zasadzie-stracona okazja bo się za bardzo ociągał więc dostał ten co stał obok i tylko pożerał wzrokiem.

Przez tę wizję ja doszłam w tym autobusie, wśród ludzi i jego obok. To był głęboki orgazm na tyle głęboki że czułam jak moja dziurka jest bardzo duża i jak mocno powoli choć głęboko się zaciska. Czułam jak bardzo jestem mokra i jak się ze mnie wszystko wylewa. Ścieka mi po udach i jak mam mokre całe rajstopy.

Gdy miałam wysiadać było mi słabo z pożądania i końcowo wysiadłam dopiero na drugim przystanku po moim. Gdy wychodziłam czułam na sobie jego wzrok ale bałam się odwrócić aby mu spojrzeć w oczy. Zobacz taka jestem odważna a przed niektórymi chcę uciec co sił w nogach...

Brak komentarzy:

Fantazjując z Panem Ka

Więc wyobraziłam sobie Ciebie właśnie wchodzącego do pokoju gdzie  chcącego przebrać się ale spoconego i w tym właśnie szarym T-shircie.  Ws...