Uległa poleca Lovense Lush 3

"Lovense to marka powstała w 2009 roku w Singapurze. W 2010 stworzono  pierwszy inteligentny wibrator, sterowany przez Skype'a - są więc pionierem w obszarze teledildonics, czyli gadżetów sterowanych na odległość.

Produkty Lovense opierają się na opatentowanych, nowych technologiach, sterowaniu aplikacją, a niektóre nawet na synchronizacji ruchu połączonych na odległość zabawek.

Gadżety Lovense to rozmaite, designerskie, wibrujące zabawki umożliwiające połączenie z aplikacją, programowanie własnych trybów wibracji czy działanie w rytm muzyki.

Jednym z najpopularniejszych produktów marki jest Lush - wibrująca kulka idealna zarówno do wspólnych zabaw w sypialni, jak i na dużą odległość. Dostępna jest w trzech wersjach: w Lush 2 usprawiono technologię Bluetooth oraz zmieniono położenie przycisku na wygodniejsze, a w Lush 3 poprawiono dodatkowo kształt końcówki, by dopasowywała się do ciała i zmieniono akumulator dla dłuższego czasu działania."

Więcej informacji na stronie internetowej:

https://secretdelivery.pl/

***Potwierdzam - sprawdzone w bojach w tym także gdy Pan był na innym kontynencie.

Zamieszczam ten post gdyż dostaję bardzo dużo zapytań jakie jest najlepsze i które mogę polecić.

Cichutkie, dyskretne ale działające cuda z ciałem kobiety a przy tym doskonala zabawa dla Dominującego.

Ja się tak bawiłam z Panem gdy go nie było w kraju lub był gdzieś w Polsce na delegacji. Głównie przez Skype lub wogóle miałam je w siebie wkładać w nocy i Pan mnie "dręczył" nocami lub tak mnie budził rano. Oczywiście także w innych sytuacjach dnia codziennego, zazwyczaj publicznie.

Cena zwraca się wraz z satysfakcją. Podróbek nie opłaca się kupować bo zrywa łącze lub się zacina. 

Brak komentarzy:

Fantazjując z Panem Ka

Więc wyobraziłam sobie Ciebie właśnie wchodzącego do pokoju gdzie  chcącego przebrać się ale spoconego i w tym właśnie szarym T-shircie.  Ws...