Tytuł bloga

Zadajecie mi pytania dlaczego taka nazwa bloga. Że nazwa jest mało popularna i nie kojarzy się z blogiem Bdsm, i że nie jest dobra dla Polskich odbiorców. Jak to powiedział kiedyś Pan Ka - nie jestem margaryną, którą może być posmarowany każdy chleb. Nie każdy musi mnie lubić bo nie jestem dla wszystkich tylko dla wysublimowanej rzeszy odbiorców. Kinky lub Kink jest światowym szyfrem słowem kluczem dla Bdsm. Glory hole to chyba zna każdy....
Ale tu chodziło mi raczej o podglądanie przez dziurkę od klucza (hole) całego "glory" które dzieje się w każdym miejscu za zamkniętymi drzwiami. Stąd "glory hole" ma tutaj podwójne znaczenie, lubię grę słów i niebezpośrednich skojarzeń. Czy wszystko zawsze musi być jasne i dokładnie określone? Lubię niewiadome i tajemniczość, dodają smaku i kolorów w życiu.....

Brak komentarzy:

Fantazjując z Panem Ka

Więc wyobraziłam sobie Ciebie właśnie wchodzącego do pokoju gdzie  chcącego przebrać się ale spoconego i w tym właśnie szarym T-shircie.  Ws...